Մայրենի Ինքնաստուգում 

Անուն, ազգանուն*

Ո՞ր շարքի բոլոր բառերն են բնաձայնական։

մռմռալ, սարսռալ, գոռգոռալ

թրթռալ, թռթռալ, հռհռալ

կռկռալ, գոռգոռալ, ճռճռալ

Отменить выбор

Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է առկա նույն արմատը։

նավավար, ավարտական, անավարտ

ավտոմեքենա, ավտոմատ, ավտոբուս

ասֆալտապատ, անապատ, պատշար

Отменить выбор

Շարքում ո՞ր բառն է <ավելորդ>։

Առաջին

Հինգերորդ

Տասներորդ

Վեցական

Չորրորդ

Վերջին

Отменить выбор

Ո՞ր բառը հատկանիշ ցույց չի տալիս։

մեղմորեն

բարձրաձայն

ուրախ

երկաթյա

ամրակուռ

համեղ

հյութ

Отменить выбор

Նշված շարքում ո՞ր բառերն են օտարաբանություններ։

սառույց

նկարակալ

բաճկոն

բոթաս

մարզակոշիկ

տաբատ

մայկա

շապիկ

Նշի՛ր նույնանունները։

հարկ

սեր

գնդակ

բան

բազուկ

մատ

ոտք

աստիճան

բարի

դաստակ

ակ

մատանի

երես

բութ

վարս

զարդ

Շարքում ո՞ր բառն է <ավելլորդ>։

խոսում եմ

դիտում ես

նկարում է

երգում ենք

պարում էինք

կարդում էին

լսել

նվագում է

Отменить выбор

Ո՞ր գործողություն ցույց տվող բառն է արտահայտված ապառնի ժամանակով։

գործում եմ

ունկնդրում ենք

խաղում էին

զվարճանում էինք

ասեղնագործում է

երգելու է

ծաղկեց

տեսավ

ավարտվեց

Отменить выбор

Ո՞ր օժանդակ բայի գրությունն է սխալ։

ենք

եմ

էի

ես

չէի

չեիր

չեմ

է

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *